Emmm...Blogwalking Hari Ini...

By Eppy Ismail - 7:49 PTG

Assalam :D


Hari ni,dalam keadaan yang sihat walafiat,aku doakan agar semuanya berada dalam keadaan yang sihat jugak cam aku ^_^ hehe..yelah..kalau tak sihat,takkan lh nak baca entri ni,ye tak??haha..ok2..


Pada petang yang mulia ni,aku nak cakap sal follower..aku tahu,yang aku masih terlalu baru untuk membicarakan pasal follower2 o some sort of that things tapi biarlah,semua orang ada mulut..dan mulut Allah SWT bagi kat manusia untuk bercakap..so,kalau kita tak guna,bagus tak yah ada mulut,kan??Tapi kalau tak de mulut,susah pulak nanti nak bela diri kat mahkamah bila orang yang hati perutnya busuk macam bangkai tikus dalam parit belakang rumah fitnah kita,ye tak??Haha..


Tetiba aku rasa seram tengok gambar ni..uh..



Ok,sebentar tadi..aku berblogwalking ke beberapa blog..n kbanyakannya aku jumpa blog peribadi n sharing kerjaya sebagai penulis novel..tapi dalam blog dia,cuma tayangkan manuskrip yang dia buat..dia buat link khas n tayang kt orang suoh bukak link tu n tengok hasil kerja..wah2..kreatif jugak en??lagi murah n lagi ramai yang boleh baca tanpa ada batasan mukasurat yang penat jari kita nak selak satu2..kadang2 kn,punca rakyat Malaysia sgt2 malas nak baca buku ialah kerana kepenatan nak selak mukasurat buku tu..nak baca bukannya susah pun..ye tak??haha..(*merapu mod*)


Kawan-kawan,ini buku.. ;)



Tapi persoalannya,sejauh mana blogger ni,diorang nak follow kita balik bila kita dah review blog diorang dengan rasa ikhlas hati dan belas kasihan di kelas pertama..tapi aku tak paksa orang follow aku..manusia ada hak asasi..ngehehe..cuma,bila blogger tak mesra,manalah datangnya orang lain nak follow korang balik..betul tak??I don't have any right to judge..cuma,renung2kan.."BUDI BAHASA BUDAYA KITA" n "MASYARAKAT MINDA KELAS PERTAMA" :)


Jangan dilupakan.....



Ok..itu lah..rasa2nya,itu jelah yang dapat aku ulas tentang segmen blogwalking aku hari ni..hehe..malas nak cakap banyak..nanti berbuih mulut..susah jugak..orang pun bukannya suka kita cakap merapu2,kan??Menyesakkan telinga,hati n perasaan..hehe.. ^_^




p/s : mood untuk posting entri hari ini agak "harsh",bukan??bukan apa..sebab kerja masih banyak untuk disiapkan..sementara tu,singgah sekejap untuk lepaskan rasa..hehe :)

  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen