Sabtu, 26 Februari 2011

Kejohanan Olahraga Tahunan SMK Gedong Kali Ke 30 2011

SEKITAR KEJOHANAN OLAHRAGA TAHUNAN SMK GEDONG KALI KE 30 2011..




Hari Pertama - 21 Februari 2011


Sedang menunggu giliran ler tu..berdebar2..huh

Alahai..anak bapak lah katakan..no pun nak kena oag tua yg aturkn..

Aik??Sempat tersengih lagi??Dah nak mula tu cik adik oi..

Lompat tinggi-tinggi..sampai cucuh atap..

Aduih!Akulah anak terbuang yg dilontar dari rumah ku di gedong..
Jauh nyer..smpai gelanggang lompat tinggi..


Awak semua kena denda!Saya nak tengok awak semua pengsan di tengah jalan.
ADA FAHAM??

Malunyer aku..habis semua kudis ku nampak..kawan kt blkang pn dh gelakkn aku..

Haishh!!Apa ku buat nie??skodeng kawan lah pulak..
awek aku semua posing cntik2..(baju merah kt blkg)

Cikgu..perut sy sakit lah!!sy tak nak jalankaki!tak nak,tak nak,tak nak!!

C.Mazlen :Sy rasa nak muntahlah..
C.Juanah : Nah,makanlah ubat nie..panadol soluble..air sedia sendiri lah yer..

C.Awang : Kenapa awk b2 tak pkai kasut hah??
Gadis baju biru : Kasut kmk 2 kotor mbak berekot tengah padang ari mari,gu..

Kenapa kaki diorang nmpak len macam jerk eh??

Hrp2 aku masuk final..amiin..kalo tak,mati aku kena gantung cikgu rumah sukan!

Lelaki malaya terakhir yg 'walk foot'

Ke garisan,sedia..eeh,baju ungu!nak gi mana??

Aku tak nak pose lah..muka ku putih sgt..nanti mata je nmpak..

Hari Kedua - 23 Februari 2011













1 ulasan: