Tidak Mengapa . Aku OK Sahaja .

By Eppy Ismail - 5:21 PTG

Hari ini,aku pergi kembara hutan Google . Setibanya di satu persimpangan jam,aku jumpa satu pokok . Pokok yang boleh bercakap . Kuasa ajaib . Ajaib betul pokok tu . Boleh kira harga pedang blog yang aku guna buat cari makan saja-saja kat hutan Google tu . Nama pokok itu "POKOK NILAI HARGA WEBSAIT" atau nama saintifiknya http://bizinformation.com.my/ 
Tapi entah mengapa,pokok itu tersenyum ...




TERSENYUM ....







TERSENYUM ......





dan sekali lagi TERSENYUM .......









Lalu berkata dengan SINISnya,



Eppynaza25.blogspot.com Valuation RM 1,054.71

www.Eppynaza25.blogspot.com currently has an UNKNOWN RANK
A sample of internal pages linked to, include; Laman utama, Tentang Aku, Ceritera Cinta, Notasi Influensi, Puisi Jalanan, Lirik Tanpa Kimia, 12:10 AM, Ceritera Cinta, Diari. It is hosted in Google Inc. California Mountain View, United States and is using GSE webserver. utf-8 Character encoding is being used,
Website ValueRM 1,054.71 *
Daily Pageviews< 10 *
Daily Visitors< 10 *
External Links-


(*TERSENYUM BANGGA DAN KETAWA)


Memang layak untuk aku dinilaikan sedemikian rupa . Lebih 1 ribu . Harga mahal . Haha . Ya . Benar . Harga mahal .


Aku tidak kaget . Tapi aku curiga mengapa ia masih senyum. SINIS pula . Bagi aku,senyum itu bahaya dan  membunuh . Aku bertanya dan jawabnya ;




" Apa kau tahu blog kau ini MURAHAN?? Kau tak makan sebutir nasi pun kalau nilai ini yang kau kata mahal . KAU HARUS USAHA LEBIH KERAS SEPERTI MEREKA -MEREKA INI,TAHU? "



 RM 89.90 Million
 RM 12.79 Million
 RM 12.23 Million
 RM 11.46 Million
 RM 10.26 Million
 RM 8.55 Million
 RM 8.04 Million
 RM 6.48 Million
 RM 6.00 Million
 RM 5.56 Million

Owh?? Yakah ? 
(*TERNGANGA)

Tidak mengapa . Aku OK sahaja . Mungkin blog ini masih dalam dekonstruksi yang belum usai . Belum cukup sempurna untuk aku papar . Pokok itu nilai .
(*COVERLINE)

LOL!

















  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen