Berdebu..

By Eppy Ismail - 1:54 PG


Lama gilerr aku tak update blog.. berdebu do..
Berdebu..

Lagipun,sejak aku masuk sini,aku tak tahu nak update ap sebab bila aku dah bercakap,panjang sangat sampai korang pun jenuh nak baca..aku pun tak reti nak perabis aku punya cerita..

K,dahlah..idea banyak actually tapi tak leh nak curah malam ni..
Study pun dah tak hadam..merayau jelah kat sini..

Esok OSPE,lusa ada PBL pulak..hermm..

Hectic life is starting..

Assignment dah start nak ada dah..penat wo.. tapi nak buat macam mana..nak kena hadap gak..masa depan bergantung kat result asasi ni..

target nak jadi lecturer..degree,sambung master..insyaallah,phd. :)
Aku kehabisan patah perkataan. 

Okayy,bye..selamat malam dan salam ramadan dan selamat berpuasa.. :)

Jangan buka periuk.

  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen