3 Juta Tahun

By Eppy Ismail - 12:15 PTG

Aku tak kuat jika kau pergi dari ku kerana aku masih perlu kamu walaupun kau tinggalkan aku sudah 3 juta tahun aku masih menunggu kerana aku tahu kau untukku dan bila kau semakin terlena dalam tidurmu sehingga 3 juta tahun itu hampir,aku pasti kau akan sedar bahawa aku yang kau cari dalam mimpi itu dan usah kau menangis,aku masih di sini dan aku tak akan berganjak walau 1 mikrometer sekalipun kerana aku tetap menunggumu.bila kau sudah sedar dan tahu aku ada,peluklah aku segera,nescaya aku akan menangis untuk membuat mu terharu dan kau akan memelukku lebih erat dari sebelumnya sehingga aku lah akhirnya yang terlena untuk 3 juta tahun yang berikutnya dan tak mungkin bangkit lagi kerana aku kelemasan dalam peluk mu itu.Biasanya aku berbicara tanpa arah yang jelas.Maaf ya? :)




  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen