Alhamdulillah! Dah Dapat Petunjuk!

By Eppy Ismail - 5:48 PTG

Assalamualaikum :)

Setelah berhari-hari aku bertapa depan laptop, akhirnya Allah telah memberikan aku petunjuk tentang apa yang harus aku tulis dan karang. Alhamdulillah!

Aku sangat gembira *ayat cliche
Dan sesungguhnya, aku sangat gembira. *double cliche

InsyaAllah, malam ini aku akan stay up siapkan draf idea dan buat dengan lebih detail, cantik, menarik dan kemas. InsyaAllah, semoga usaha ini terus dirahmati dan diberkati oleh Allah SWT. Setelah semuanya selesai, aku tidak sabar untuk mengkaji dan menghayati seni pidato yang akan aku bawa untuk berjuang. Amiin.

Masih kekal dengan tema pendidikan. Aku pernah terfikir untuk tukar balik kepada tema perpaduan memandangkan aku tinggal di bumi Sarawak yang kaya dengan etnik, tetapi aku yakin, pilihan pertama itu selalunya lebih tepat. Aku ikut kata hati. Tawakal dan yakin, ini yang terbaik.

InsyaAllah.

Take five. Masa untuk aku keluar ambil angin. Nanti malam sambung lagi sambil cari info-info best untuk diletakkan dalam teks. Yeahh!

See ya!


Much love,
@imsopipahhh xoxo

  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen