Killing Is Fun.

By Eppy Ismail - 10:57 PTG

Assalam :'(


Mood aku tak berapa nak baik ini malam. Tadi aku ingatkan Robin Hood aku datang nak jumpa tapi tak muncul2. Tak pa.


Pengkarutan - aku patut bunuh org..aku patut reka kes bprofil tinggi..bru potensi aku mnyrlah..bila aku bunuh org,aku sendiri yg akn buat autopsi sb aku pkr forensik..bila aku bunuh byk org,byk lh myat yg aku mst autopsi..jdi lebih byak lh pgalaman aku..hya org2 yg beriman dbn berakal yg mampu bunuh org..trima kasih kpd org ini,aku dpt tmbh kmahirn..tpi kblkgn ini,mreka smakin berubh..aku smkin pnas dn haus..knpa mereka berhenti??aku nak mkn apa??sudahnya,aku harus bunuh org dgn tgn sendiri..manusia tak boleh diharapkn! - aku hrp org seperti ini reput dalam neraka..






p/s : i'm really speechless tonight.sorry.

  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen