Klik Sini!

By Eppy Ismail - 4:49 PTG

Assalam :)


Hari ni,aku tak ada idea nak buat apa..memandangkan kerja rumah semua dah siap,so aku buka blog..update..n....


BUAT B#D#??


Tak lah..ada satu perkara yang terlintas dalam kepala aku baru tadi..tapi bila aku nak tulis,aku padam balik..aku taip,aku padam balik..aku semangat nak bina ayat,aku padam balik..


Semuanya sebab ada benda yang tak kena..yang tak lengkap dari aku..yang tak cukup..
Ada2 saja..


Tapi tak pe lah..memandangkan masa pun tak mengizinkan aku untuk buat semua tu..sekarang cuma nak bentang kn idea n proposal aku je lah..ok..aku nak buat satu cerpen maybe,insyaallah..belum ada tajuk..ceritanya n ideanya ada..tapi tak tahulah nanti hujung nya cam ne..nak kena buka lagi otak ni kasi jalan2 kt luar kotak..baru bes cerpen tu..


Pasal cinta??Klise kot..aku pun tak tahu tema dia apa..tapi aku harap jugak nanti aku punya cerpen atau picisan-picisan aku masuk dalam antologi sekolah menengah..(eeh,perasannya..)


Tolong komen nanti..buat masa ni,aku masih belum jalankan projek aku tu.mungkin nanti dalam bulan 8 o 9,aku akan start dengan projek tu..sekarang,aku masih terlalu dimampatkan dengan aktiviti-aktiviti yang agak tak berfedah bagi orang2 yang tak tahu menghargai kehidupan dan kemanisan zaman sekolah..haha..


Kalau aku ada pembaca yang banyak,kan bes..ada jugak yang sibuk2 nak komen n bagi pendapat sal projek ni..tapi tak pe..sedikit-sedikit lama2 jadi KLCC..ngehehe..


By the way,aku masih mencari kontes yang buat undi2 blog pa sume tu..kalau ada,tolong inform,k?aku nak join..trafik lembap giler..huhu..


Projek ni aku nak bagi nama apa??PROJEK "..." ?Ahhh..masih sesak..tak dapat nak fikir lu..


Tapi yang pastinya,projek ni bukan sekadar menanam tebu di tepi bibir..


Aku sangat pasti..yup..


Ok..itu saja..aku akan update lagi untuk perkembangan Projek ... ni..


Sekian.. :'(


Buku ni lagi aku belum beli..haram pulak nak baca.
!@#$%^&*()_+


  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen