Rabu, 19 Februari 2014

Cam gamak ar..


Budak-budak sekolah sekarang cam gamak ar.
aku tolong mak cik aku meniaga bisnes kedai buku jadi macam orang tua kedekut dah.
tiap kali budak-budak yang cam gamak tu masuk kedai kena tutup pintu kedai.
pagi tadi tiga bijik kalkulator hilang.

esok,apa gamaknya pulak benda yang hilang?

cam gamak ar.
nak kena ulang beribu riban kali.
tak tau nak berterima kaseh.
cam apa tah perangai.

sebabkan budak budak gamak tu,aku kena hadap angin mak cik aku.
dah lah aku buat "taik" belakang dia semalam.
ponteng kerja.

aku pun sama gamaknya.
tapi sekurangnya tak seteruk..curi kalkulator.

mau taknya gaji aku kena potong bulan ni.
aku ni nak buka bisnes sendiri.
duit kena carik lebih.

sebab aku nak beli kereta awal-awal.

tapi gara-gara budak-budak tu
semua benda cam gamak ar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan