Maldives

By Eppy Ismail - 8:08 PG

Assalamualaikum dan selamat pagi.


Aku letak je nama Maldives. Tak attractive langsung.

Setelah mengharungi malam pening kepala yang panjang,yang pertama aku sentuh adalah blog ni dan bukannya latihan dan tutorial dan lab yang melambak belum siap. Aha! Exam tinggal 17 hari je lagi. In other words,2 minggu in time. Err. Seram.

Btw,aku sekarang tengah membina satu tabungan untuk tujuan TRAVEL AROUND THE WORLD sahaja. Pergi dengan siapa,itu lain cerita. Basicly,banyak tempat menarik nak dilawat di dunia ni. Malaysia pun belum habis teroka. Of course,pegi melancong dalam negara dulu. Hehe. 

Bila dah melancong dalam negara,melancong pulak luar negara. Aku kira lecturer aku yang sorang ni tunjukkan yang dia pernah pegi Maldives. Sebelum ni pernah dengar nama je,Maldives. Tapi tak pernah tahu pun dekat sini cantik gilerr nak mampus. Lautnya,pantainya. Dah lama tak gi pantai. Huhuk. Resort,aduihh,lagilah cantik. Bagi aku,tempat ni sesuai sangat untuk pasangan yang baru kawin dan baru nak manja-manja mesra-mesra privasi lebih gitu. Haha. Tapi kalau aku nak pegi pun,duit cukup,aku pegi je. Tak payah lah nak tunggu dah kawin ke belum kawin. Kalau pegi belum kawin,pegi as #teamsingle. Kalau dah tu,syukur alhamdulillah lah kan? Rezeki kawin. Hehe.

Source : Google.com

Source : Google.com
Cantik kan? 

Satu hari nanti aku pegi sana. Jangan risau. Kumpul duit dulu. :)


  • Share:

You Might Also Like

2 67 komplen

  1. Maldives nak kacak. Tapi yalah tek. Sik berduit gilak. Nak pergi bali pun bersakitan. Terpaksa bertabung sampe 6 sem. Hahah.

    BalasPadam
  2. akak ashleys,aka pegilah..bawak family..mst lg beshh.. :)

    BalasPadam