Dapat Kad Raya Dari Deen Hot FM!

By Eppy Ismail - 3:24 PTG

Assalam :)

Setelah 6 bulan menunggu,barulah sampai kad raya yang siap ditandatangan deejay radio paling cun masa kini,Deen..haha..kesian..tapi tak pa,asalkan aku gembira!!!

Bukan apa,nak mengharap pun bukan tapi..entahlah..
Sebab terlalu gembira dapat kad raya walaupun dah tamat tempoh.Hehe!

So,pada hari Isnin yang lepas,wa terkezut beruk lah bila my daddy (ceh!my daddy!!) bagi tahu gini,"Ada surat untukmu lah. Dari Hot FM." Aku pun terkezut. Dalam hatiku berkata,bila masa pulak aku menang apa-apa kat Hot FM? Setahu aku,aku belum pernah menang kalau aku join kontes ke apa. Yang ada,aku kol tapi tak keluar radio lah sebab perbualan aku dengan deejay Chad itu malam tak syok bagi dia kot. Huhu~

Sampailah aku bukak sampul surat tu dan aku lihat,wah! Kad Hari Raya! Autograf by Deen! Hihihih~
Bahagia rasanya dunia. Ngahaha! Kalau aku minta Fara or FBI or Usop Wilcha,mesti korang rasa lagi gempak seh. Tapi aku tak minat Fara or yang lain-lain tu,aku minat budak ni sorang saja. So,aku minta autograf dia seorang lah. Hehe~

Lepas tu,barulah aku teringat yang aku pernah komen alamat aku dekat fb Hot Fm. Laa..6 bukan baru kad raya sampai.Kesiannya. Tapi aku ok-ok je.

Nak tengok cam ner kad tu? Ni nak kasi gambar siket. Dengan sampul surat dia sekali aku gambarkan.


Tengoklah betul2 tarikh dia postkan kad ni..datangnya
Isnin lepas..

Simple jer sign dia..tapi tetap kacak mcm
orangnya jugak. :)
Kepada yang tak tahu siapa Deen Hot FM NI,boleh tengok entri INI
Last but not least,have a nice day,guys!



  • Share:

You Might Also Like

2 67 komplen