Daya Tarikan Yang Belum Ada Pada Lelaki

By Eppy Ismail - 11:20 PTG

Assalam :D


OK..sekarang aku masih dalam mod kepenatan dan kelesuan lepas buat kenduri sepupu baru kat rumah nenek..(itupun nak bgi tau ke?cehh) Tapi aku tetap gagahkan diri nak buat entri malam ni..huhu..:)


Entri hari ni,nak bagi tau pasal "DAYA TARIKAN YANG BELUM ADA PADA LELAKI"
"LELAKI" yang aku maksudkan di sini ialah my boyfriend sendiri..hehe..:)
"DAYA TARIKAN" itu ialah takrifan bagi aku sendiri..isshh..kira entri ni nak cakap pasal apa yang aku suka,yang boleh buat aku tertawan masih belum aku nampak n memang belum nampak kat my "LELAKI"..daya tarikan ini termasuk dalam "CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN" menurut kamus hidup Eppy..haha..


OK2,kita manusia ada 24 jam sehari kan? So,jangan buang2 masa..baik kita proceed..yayyy!!


Yang pertama...





"SIFAT LUCU"
  • Lelaki yang tak ada sifat ini memang menjengkelkan kaum wanita. Betul. Anda semua mesti percaya sebab kaum wanita perlu difahami,diberi perhatian,dipujuk dan sebagainya. Tapi kaum lelaki yang dingin dan sentiasa serius dan juga sentiasa ingin berbaik dengan wanita dengan cara seperti dengan setakat mengeluarkan kata-kata manis tidak mencukupi!! Anda harus boleh membuat lawak walaupun agak biasa-biasa sebab hal ini sangat berbeza dengan layanan anda yang sudah biasa itu. Sekali-sekala,tukarlah gaya pujukan anda supaya wanita kembali cair kepadamu..hehe.. :)

Yang kedua...



"GAYA RAMBUT AFRO"
  • Yang ni,aku tak pasti sama ada ia betul2 penarik bagi kaum wanita tapi bagi aku,YES! Sangat cute tau diorang kalau buat rmabut cenggini..walaupun nampak serabut,tapi cute la..haha..itu je yang aku tahu..nampak cute..ini mungkin pandangan peribadi seseorang sebab citarasa orang tak sama,ye tak??hehe..tapi aku rasa,afro cuma sesuai untuk sesetengah orang sahaja..tapi kalau lelaki aku try buat untuk aku,tapi aku rasa tak padan dengan dia,aku takkan cakap dia tak padan..penat2 dia buat untuk aku,aku pulak selamba badak keruhkan hati dan perasaan dia..walaupun pada mulanya dia tak nak pakai rambut macam tu..tapi demi AKU,dia sanggup..tabik lah..aku akan tetap sayang dia sebab itu..PENGORBANAN..so sweet..hehe.. :D

Yang ketiga...



"DEAL WITH ME,DEAR!"
  • Jika kita sudah menyayangi seseorang,sudah pasti kita nak tahu semua tindak tanduknya supaya diorang tak lari. Of course,tapi sekali-sekala,cadangan kaum wanita tak harus dipersiakan,tahu..apatah lagi jika ditolak dengan kasar..sangat2 aku tak suka..aku mungkin kecil hati,menangis sorang diri...mana kau tahu kan??aku tak cakap..bila seseorang wanita nak beli sesuatu yang dia idamkan,yang dorang jarang sangat2 dapat,janganlah dihalang..perempuan akan fobia terhadap anda..dorang akan jawab tak tahu je bila korang nak belikan sesuatu yang dia nak nanti..jagalah hati kekasih..jangan macam tu,ok?kasihanilah kaum wanita,ye sayang??tapi kalau diorang selalu sangat beli barang tak ada maknanya macam tu,memang patut kena sepak lah sebab diorang bukan nak jaga benda tu baik2,but saja nak korang rasa susah jaga prempuan sebelum korang rasa yang sebenarnya bila lepas kawen..haissshh..apalah..satu lagi,bila diorang ajak gi mana2,JANGAN BERSUNGUT!!!AMARAN KERAS!!Tolong lah jangan..aku paling tak suka bila lelaki aku nampak bersungut bila aku ajak prgi mana-mana selain tempat asal yang aku nak tuju bersama dia temankan..hmm..sendiri mahu ingatlah,cinta..:( 

So far,aku boleh tembusi 3 kelemahan ini..aku harap dia kan berubah n mampu tampung semua kekurangan ini..hehe..kalau ada kekurangan lagi yang aku jumpa,aku akan tulis sambungan entri ini lagi..I BELIEVE IN YOU,DEAR..




p/s : aku tetap rindukan dia walau apa pun...



  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen