What the WRONG? Am I a ZERO HERO??

By Eppy Ismail - 12:53 PTG

Assalam :) 


Entri ini bukanlah entri standard. Macam orang kata,lebih kepada refleksi diri?? Gitu le..


And right now,I wanna talk about my talent . my favourite . some sort like that la..
Aku ada bakat ke? Aku selalu tanya diri aku sendiri..


Nak kata pandai nyanyi,boleh la..not bad..not good..medium je..


Nak kata pandai belajar,ok la..tak teruk..but enough to impress the "SIDENTARY"..


Nak kata pandai masak,aku pernah masak ke? Setakat kari ikan,sup telur,boleh la..


Nak kata pandai bersukan,I only used to play netball and handball..kalau netball,aku sangat suka jadi "GOAL ATTACKER"..but for handball,I'm a suck "GOALKEEPER"..you know what,aku dipecat dari pasukan masa aku darjah 6 gara-gara terlepas 1 gol kepada musuh ketat..1GOL! Yayy!! (pathetic,huh? :P)


Nak kata aku pandai karang sajak..PLASTIK BOMBASTIK bunyinya..xda feel langsung baca..




So what do I have??What can I do?? Can anyone answer it?? (Muka kesian..:(






Look?? Even Yuna and Hana show their exclamation face for
what I said just now.. :(




So,kepada sesiapa yang ada cadangan n khidmat nasihat yang boleh memulihkan masalah yang tak berapa nak teruk ni,boleh je passkn utusan anda di bawah..sumthng new??ooouuww,,boleh aja!!dialu2kan!!coz saya sukakan sesuatu yang BARU & MENCABAR..Okey??


p/s : saya sangat suka orang yang setia baca blog saya n komen2..hehe..lagi elok kalau jadi follower..(haha..kemaruk follower..:p)



  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen