Matematik Tambahanku! Sampai Hati Awak..

By Eppy Ismail - 5:33 PTG

Assalamualaikum :(


Sebelum aku nak mulakan entri yang "MENGGEMBIRAKAN" ni,ada baiknya aku hembus nafas dalam-dalam sebab aku tak sangka yang berita ni betul-betul "MENGGEMBIRAKAN".Betul! Sungguh.Tak tipu. Sangat "MENGGEMBIRAKAN".Sebabnya dalam banyak-banyak matapelajaran yang aku periksa 3 hari ni,MATEMATIK TAMBAHAN paling best! dan jugak paling SENGAL..huhu..:(


Kenapa???? (korang berlagak lah tanya aku soalan tu,k?teruja jugak aku nak jawab..)




Sebabnya..

1) Aku baru sedar yang aku tahu buat latihan tapi tak untuk EXAM..

2)Walaupun 5 soalan dalam masa 2 jam,tapi aku tak boleh jawab..sampai hujung dunia..

3)Aku perlu rawatan rapi kat mana-mana ICU yang ada sesi kemoterapi ADD Maths..

4)Aku tak terlalu mengharap untuk dapat duit banyak untuk paper ADD Maths..

5)Kalau duit aku nanti under 30%,DENGAN SUKACITA dan SENANG HATINYA boss aku bagi roti panjang 5 kali..

6)Soalan tak senang,tak lah susah..tapi aku menyesal satu perkara..SOALAN BOCOR MASA BUAT LATIHAN TAPI AKU BUAT SELAMBA BADAK JE..haiya!

7)Konklusinya,ABSOLUTELY TERUK..

8)My feeling?? Tak yah tanya..hancur berderai,lagi halus dari kaca,beb..

9)Aku rasa mark aku dalam 19/50..ni pun kau kali kan dengan 2..dapat jumlah sebenar..kau congak lah..:(

10)Siap sedia untuk jawab soalan Sang Pengetua yang bila tanya interview,macam nak sedut darah aku..


So,itulah sebabnya kenapa aku panggil benda tu berita gembira..haha..GEMBIRA KAN??Bes sangat ujian paper tu tadi..memang sampai hati aku buat diri aku kesian amat macam ni..haha..baik aku ketawa puas-puas..:'(((((

CRUSH,FLUSH,CRASH,RUSH..semua ada..tapi..apa yang penting sekarang ialah aku kena berusaha sebaiknya untuk paper2 kritikal untuk hari esok n seterusnya sebelum cuti jenguk..yayy!!

Okey lah,sampai sini dulu laporan untuk hari ini..semoga berbahagia di hari2 mendatang!


*Sorry,guys..tak berapa nak clear..btw,this is some of them..
SENANG,kan??Aku je yang rugi..
Markah besar pulak tu..



P/S : Kenapa orang zaman sekarang susah sangat nak tegur orang?Hampeh betul.. :|


  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen