Sesi Empat : Belajar Memandu Kereta

By Eppy Ismail - 6:53 PG

Assalamualaikum.


Semalam penat sangat. Sorry geng. Tak larat pula nak buka blog dan update senarai peserta. Tak apo. Keep on going dan ajak lagi reramai kengkawan korang untuk join. Tak rugi,followers korang pun akan bertambah kan? Tapi yang join semalam aku dah update tadi. So,bolehlah korang terjah,okay?

Semalam belajar memandu lagi. Masih buat benda yang sama iaitu..parking.

Tapi semalam,memang cikgu tak ada dalam kereta. Dia pi tengok dari luar saja. Dan aku sudah tak membengkokkan tiang guna tayar kereta dan melangkah ke atas beam jalan. Bwahaha.

Aku pun dah pass,keluar masuk parking pun laju saja. Bab yang paling aku takut pun aku dah dapat atasi. Iaitu masuk ke kawasan parking,bukan kotak parking okayy?

Selama 1 jam tu,I do it alone. Yeay! Dan boleh buat. Yeah! Gembira betul aku..

So,next class,cikgu cakap dah boleh dah. Dia akan ajar aku naik bukit pulak. Ahakks! Naik bukit. Serrr pun ada gak. Tapi kita kena optimis. Yupp! Optimis! Berusaha untuk buat yang terbaik! Chaiyok-chaiyok!

p/s : lenguh pangkal lengan sebab pusing stereng yang keras banyak kali!! tapi tak apa. tu namanya pengorbanan untuk kejayaan.. :)




  • Share:

You Might Also Like

2 67 komplen

  1. Assalamualaikum dan salam singgah Rabu di sini dik...ohh...adik belajar memandu yer...dulu akak belajar memandu paling takut bila kat bukit..takut kereta mundur ke belakang...hehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam..yerr..betul2..tiba2 nanti enjin kereta mati atas bukit,berundur kereta..kalau test jpj macam tu,nahaslah..fail lah alamatnya.. :)

      Padam