Jumaat, 25 Mei 2012

Pendatang Baru Yang Ku Tunggu! Violet 96.

Assalam ;D


Semalam kan aku ada buat entri sal 1 hari lagi tu?Aku tunggu apa kan??So..inilah yang aku tunggu..akhirnya tiba!!Dan sudah berada di tangan ku pada pukul 4 petang tadi..


VIOLET 96

Hapa ke mende tu kan? Inilah dia...tapi aku rasa tak surprise lah kalo aku citer kat korang an apa??Korang tengok lah sendiri mende tuh..hehe..







Inilah dia pendatang baru yang aku maksudkan. Gitar. Hehe. Malas nak bebel panjang-panjang. Tengok jelah...









7 ulasan:

  1. yerr, aku dah tauk dolok dah. adik ko polah status. haha. brapa ko bli?

    BalasPadam
  2. cikai.poret biak ya.murah jak..aku kongsi beli dengan mister aku pun..byar 50-50 la..rm 35..hrga sebenar RM69..besa2 jak tk..beginner la katakan..hehe :))

    BalasPadam
  3. haha. jeles aku aie. cne ko beli? sekda la smpe seratus oh.

    BalasPadam
  4. mister aku madah kat sebelah kedai fantasy world,kt kawasan faho serian ya..nindak murah..kecik jak gitar ya..hehe ^_^"

    BalasPadam
  5. haha. sikpa, jnji ada. dapat juak k main. aku nak meli juak, p sekda dengan k kongsi duit. hehe ;)

    BalasPadam
  6. Haha.xpa.ambik ko daun,gosok-gosok kat tangan ko.xlamk kas ya,tukar jadi duit ya.hehe.xlelah ko kongsi. :P

    BalasPadam
  7. haha, pande la ko. mun bnda ya bena bena jd, ng sujud syukur ku pah. haha. eh, key chain tek cmne?

    BalasPadam