Sabtu, 27 Oktober 2012

Janji Oh Janji~

Assalam :(

Sebab nilah aku tak nak berjanji sebab bila aku berjanji,aku tahu janji tu takkan tertunai sebagai janji tetapi sebagai satu hutang yang perlu aku bawa sampai akhirat nanti sebab aku ni jenis yang tak suka menepati janji yang ditaburkan apatah lagi janji tu adalah janji kosong semata-mata macam aku belajar konsep jual dan beli dalam silibus matapelajaran Pendidikan Islam Tingkatan 4 yang cakap bahawa kita tak boleh berjanji nak jual sesuatu barang yang tak ada depan mata. Ah! Apa pulak kaitan itu semua dengan janji? Pokoknya,jangan jadi macam aku.

Rasa macam sentiasa diperhatikan je..

2 ulasan:

  1. tag :)

    http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/giveaway-love-collection-by-jaja-sutera.html

    BalasPadam
  2. @Isabel Diaz thanks sebab tag kan kmk. btw,tahniah! menang ga ftnajwa.blogspot.com. :)

    BalasPadam