Selasa, 16 Oktober 2012

SEGMEN: UPKAN FOLLOWERS SECARA MENDADAK

Assalam :)

Kebelakangan ni,aku hapy jer memanjang ek? Baguih la..itu satu petanda yang baik,kan?? Hehe..ok2..kali ni,aku nak masuk satu lagi segmen blogwalking sebab aku dah ditag oleh seorang teman blogger iaitu Hatimi Taruddin yang dengan suka hati beruk dia tag aku dengan nama Eppy row the boat yer?? Haaa..nasib bek aku join taw! BTW,thanks sebab tag. Blogger ni pon pandai amek hati orang bila nak suoh orang lain join jugak ke,aku yang terlebiih mesra??? 

Alaaaaahhh! Lupakan semua tu! Aku nak join nih. Tak nak basa-basi,bak kata bibik tempe sebelah rumah aku.



Klik banner kat atas ni kalau nak join..kalau tak nak,sudah..tak follower banyak ke?Rugi wyh..Sebut jer fasal follower..follower..aku tersentap sikit sebab aku ni blogger cipisan jerrrr...


Aku suka kalau budak dua orang ni kena sengat lebah jugak!






2 ulasan: