Selasa, 6 November 2012

Apabila Marah Datang Tanpa Diduga..

Assalam :(

Kite baru lepas kena marah..sedih la..aku pun tak tahu apa sebab dia tapi yang pasti,aku lepas kena marah..sebab aku terjolok sarang tebuan kot..ahh! Kenapalah boleh terjolok sarang tebuan? Inilah sebab dan akibat daripada rasa tidak sabar aku..Huhuhu :'(

Tak leh nak citer panjang sebab ni entry personal. Ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang mati.

K. Bye.

Teringin jugak nak jadi macam katun
kan? Xyah kena marah.. :'(


1 ulasan:

  1. haha...jadi katun memang best awet muda dan tak boleh mati...

    BalasPadam