Rabu, 14 November 2012

Contest : TOP BEST PHOTOS 2012

Assalam :)

Contest yang macam ni lah I suke!! Yeuwww!! Hehe..ok2..tak nak basa basi..jum!


Okey,macam biasa,picit banner kalau nak join..kali ni,aku nak taruh gambar ni..


Inilah kawan-kawan saya. Gambar terbaik yang saya ada setakat ini. Bukan nak mengatakan bahawa saya tak ada gambar saya bersama kawan-kawan saya yang lain tetapi foto inilah yang menggambarkan seribu cerita dan wajah-wajah kawan saya yang paling manis terakam dalam foto ini. Hehe ~ Di mana saya? Saya di sebelah pintu. Itulah saya. Gelaran saya dalam kelas ialah "Kak Yong" sebab saya ini,walaupun boleh diketegorikan sebagai perempuan putih melepak dan lemah lembut dalam kalangan para guru,tetapi lelaki paling gemuk yang juga bakal ketua pengawas sekolah tahun depan (setelah keputusan dibuat semasa pilihanraya kabinet bayangan lembaga pengawas),Syafiq takut dengan leteran dan bebelan saya jika kerja yang dilakukan tidak menepati piawaian. Haha! Okey,sebelah saya ialah Azfarina. Orangnya kecil molek,menggelarkan dirinya Eiyna Scorpie kerana berzodiak Scorpio,memang diakui,bila tersenyum,sangat cute..walaupun terlahir sebagai orang hitam manis,tetapi hakikatnya dia ialah antara pelajar yang paling lemah dalam kelas..dan sudah menjadi tugas saya sebagai kawan untuk membantu dia dalam semua subjek..Belajar rajin-rajin ya,Eiyna..di sebelah Azfarina,yang menyorok muka hampir tak nampak itu,namanya,Amirul..orangnya berketinggian 154 cm sahaja..agak pendek tetapi seorang yang bermulut murai..menjadi penghibur di dalam kelas bersama kembarnya,Szeller Arie..kalau dia tidak hadir,kelas menjadi sunyi sepi..beralih kepada gadis di sebelahnya pula,namanya Nurfazlinna..dia ini agak pendiam dan sat perkara yang saya suka tentang gadis ini ialah dia memberi nasihat dengan cara yang sangat berkesan dan sangat sempoi..sebab itulah saya sentiasa tersenyum bila berhadapan dengannya..muka yan agak muram itu pula,Alia namanya..dulunya,dia ini agak kurang juga attitudenya..alhamdullillah,setelah masuk dalam kelas 4 Sains,ketara perubahannya..walaupun masih melayan Nospen tetapi sekarang,sudah sangat-sangat berkurangan..sejujurnya,aku sayang dia sebab aku ingin melihat dia berubah dan menjadi kawan aku,tempat senda gurau yang paling mujarab,dan berkepala gila-gila sama dia memang menakjubkan..aku berharap agar dia tidak dipindahkan ke kelas lain tahun depan..emm..dan akhir sekali,Nurul..orangnya comel,agak sensitif dan baru "angkat dara". Apa kah tu? Haha..macam dia ni baru nak rasa zaman kemaruk nak bercinta lah..lambat sikit pick up dia..tapi tak pa..she's got a lot guider around her including me..haha..btw,she's the brainstormer. Quite good in Chemistry. Say Wow!!! Kesimpulannya,saya sangat gembira berkawan dengan dorang. I LOVE MY FRIENDS! :)



5 ulasan:

  1. cantik gambar.. good luck yer, sy join jugak! ^^

    http://sogoodyetsobad.blogspot.com/2012/11/contest-top-best-photos-2012.html

    BalasPadam
  2. Segmen yang sama. Goodluck. Mesti menang sebab gambar unik dan cute. Follow and leave comment on mine? http://where-kidrules.blogspot.com/2012/12/contest-top-best-photos-2012.html

    BalasPadam