Selasa, 27 November 2012

Rahsia Solekan Tahan Lama

Assalam :)

Hari ni,I terlebih rajin siket.So,nak kongsikan cara macam mana nak kekalkan solekan anda selama yang boleh.

Korang betul nak tahu macam mana? NAK TAHU GAK??

Caranya..senang ajer..eiisshh..memang senang lah..saya dah cuba..memang tahan giler..

Memang tahan...

Caranya..

LETAK AIS JER..


Ha? Letak ais..ee..
Korang ee kan ajer..alaa..senang je ni..korang letak lah ais kat muka korang sebelum korang bersolek..take time around 30 min jer..tak lama..so,rajin-rajinkanlah diri..

Macam mana nak letak ais? Ala..macam korang selalu cecah-cecah ais kat muka.kat badan..macam gitu ler..

So,itu sahaja..senang kan?? Leave komen lah kalau dah baca dan buat.. :)



1 ulasan:

  1. hai..singgah sini..jom jenguk blog itew..kalau sudi klik la sekali iklan2 yg ada kat sana..klik berkali-kali pom boleh..mekasih..hehe :)

    BalasPadam