Rabu, 19 Mac 2014

Rizal Zulkapli Say Goodluck For Me!


Assalamualaikum.

Korang nampak kan? Ke buat-buat tak nampak?

Kalau korang nampak pun,korang kenal tak siapa Rizal Zulkapli ni?

Tak kenal? Kalau korang suka tengok Bisnes Awani Plus,korang kenallah dia ni siapa. 
Dan lately dia jadi penyampai untuk rancangan Buletin Awani Khas Mencari MH370.

Hensem....ihi!

Dan siang tadi saya hantar tweet kat dia ni. Sy boleh ask dia ucap goodluck untuk result SPM saya esok. 
Sebelum tu,korang tengok tak ayat sebelum saya buat permintaan tu? 

Nampak tak permainannya di situ? Hahahaha.

Aku bukan main gembira lagi. Wooosshh! Wooossshh!
Tapi pasal saya nak jadi penyampai berita tu,saya tak tipu,okayy?
Insyaallah,kalau Allah bagi saya bekerja dalam bidang tu,rezeki akan datang jugak.
Siapa tahu kan?

Saya harap jugak yang bakat berbahas dan berpidato saya ni belum luntur lagi. Hehek!

Saya harap lah result saya esok okayy jer. Susah nak jangka...herrmm.

Btw,thanks Rizal! :) Wish you all the best. Tak tau nak kata apa. Gambar dah describe semuanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan