Tolong Aku Guna Souncloud?

By Eppy Ismail - 11:21 PG

Assalamualaikum.

Merujuk kepada perkara di atas..

Boleh tak korang bagi tau macam mana nak guna Soundcloud?

Yaa,ofkos aku tahu yang aku boleh upload,download sgala macam fresh musik dari situ. Tapi how?

*Kalau hacker beretika tengok post ni, memang diorang carut aku habis habisan. Sebabnya dorang tak suka orang yang makan suap je.

Aku tak makan suap aje. Aku nak mintak tolong sikit. Sikit aje.

Jadi kalau korang yang pernah guna tu, macam mana? Kasi tau sikit.

Sharing is caring kan? Takkan nak sebut je tak nak buat? Hehe

Kalau yang ada tu, tolong follow sekali boleh? Aku akan follow korang balek. Jangan risau.  Nanti bolehlah aku upload music the latest sama ada cover atau lagu aku sendiri. Hehek!

Setakat ni dah ada 2 lagu. Lagi 2 dalam proses. Hehe!

Jangan lupa follow ek, eppy_ismail

Ni entry mintak tolong ke, promote soundcloud? Ahh, lantaklah. Dua dua pun boleyy....  :D

  • Share:

You Might Also Like

0 67 komplen